18.03.2011

Fara Titlu

Exista lucruri pentru care merita sa traiesti? Nimic nu ramane , totul e trecator ... Si oricat ti-ai dori sa tii ceva sau pe cineva langa tine , la un moment dat simti cum acel ceva se indeparteaza sau se pierde... Se pierde prin lume, certuri, ura , venin... De ce oricat am incerca sa tinem ceva aproape de noi, nu avem aceasta putere... De ce sinceritatea si iertarea sunt considerate slabiciuni? De ce trebuie sa ajungem la alcool sau droguri pentru a ne alina suferinta? De ce ranile se vindeca si cicatricile raman? De ce putem da sfaturi la altii dar noi nu le putem pune in aplicare? De ce nu suntem multumiti de noi ? De ce nu cautam intelepciunea? De ce nu ne punem intrebari? Este atat de trist... Trecem prin viata fara sa observam si sa cultivam lucrurile cu adevarat importante... Trecem prin viata fara un scop , plictisiti , acriti , obositi , bolnavi chiar nebuni... Recent a murit un cunoscut... Am ramas putin socata si atunci mi-am pus intrebarile de mai sus... Si ma mai intreb ... Daca eu as muri in viitorul apropiat ce ar ramane dupa mine? Raspunsul = nimic bun. Si cand mi-am dat raspunsul asta m-am intristat foarte tare, deoarece vreau sa fac ceva in viata asta. Ceva care sa ramana si care sa stiu ce a ajutat pe cineva. Vreau sa ramana ceva bun in urma mea. Moartea ne secera pe toti la vremea potrivita... Nu imi este frica de Moarte. Imi este teama ca voi muri nerealizand nimic bun. Vreau sa fiu prietena cu toti fara diferente , vreau sa ajut cat pot ... Chiar si cu un sfat pentru suflet... Vreau ca lumea , prietenii si familia sa ma cunoasca in esenta mea. Nu imi e rusine de cine sunt. Imi e rusine de cine ma prefac ca sunt... Si purtand o masa mi-am dat seama ca nu sunt fericita... Daca sunt EU , fericirea tot nu da de mine , dar macar sunt implinita suflereste ca m-am manifestat dupa dorinta mea... Vreau sa traiesc fiecare clipa fiind eu , pentru ca atunci cand Moartea va veni sa fiu senina si sa mor cu zambetul pe buze sau spunand "te iubesc". De acum voi trai dupa normele mele nu a altora...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu