09.03.2011

Vreau...

Sunt arsa de ura... Nu stiu cand o sa ma mai ridic ... Am cazut... M-am frant ca o trestie. Sunt inconjurata zi de zi de tot felul de personaje, insa ma simt singura , simt ca alunec undeva intr-o prapastie adanca. Aprind o tigara si ma pierd in fumul ei. Parintii imi spun ca imi distrug jegul de viata fumand. Eu zic ca fumatul e singurul lucru stabil din viata mea. Nu stiu daca e bine sa duc viata asta. Cert e ca ma distrug ... Dar imi place sa simt durere. Chiar imi place. Simt ca fara durere nu as mai fi eu. Iar cand nu simt durere sufleteasca vreau sa o simt pe cea trupeasca, insa nu provocata de altii , ci de mine.Poate ca am avut parte din plin de suferinte si m-am obisnuit , iar acum fara ele parca o parte din mine lipseste. Cand sunt fericita parca viata nu mai are nici un tel. De fapt nu pot fi fericita fara ingrijorari, gelozii , certuri etc... Astea is sarea si piperul vietii noastre mizerabile.Mi se pare atat de penibil cursul vietii unui om . Adica esti copil , dupa ca cresti esti adolescent , ajungi la maturitate iti intemeiezi familie , faci copii , ii cresti si mori. Si pentru sufletul tau ce mai faci? Aduni bani? Ei se pot duce intr-o clipa. Ai familie? Pana la urma copii te vor ura , iar tu vei muri batran si singur. Ai sotie? Te va parasi sau te va insela pentru ca tu numai munca  si bani ai in cap. Ea isi va gasi unul cu suflet. 
Intotdeauna omenirea a dansat ca o papusa dirijata de Marele Papusar. A dansat dupa cum era dirijata. De ce? Pentru ca papusa a fost creeata cu vointa proprie, numai ca e o tarfa proasta dansand dupa cum i se dicteaza pentru ca e mituita si isi vinde trupul pentru bani. In ce lume traim. In ce lume traiesc! Eu nu asta vreau de la viatza asta ... Eu chiar vreau sa simt ca traiesc! Vreau sa zbor! Vreau sa iubesc cu toata inima! Sa ma daruiesc in totalitate! Sa imi ating obiectivele! Sa citesc! Sa aflu multe! Vreau sa fiu curioasa! Vreau sa dansez , sa tip, sa fac dragoste! Sa ajung pe Everest si la Groapa Marianelor :X Vreau sa vad lumea , in toate ipostazele ei! Vreau sa imi impart viata cu persoana pe care o iubesc , la vremea potrivita, dar nu printr-un certificat , sau in fata vreunui preot. Vreau ca luna si stelele cerului de vara sa-mi fie martori cand imi daruiesc inima. Si legatura dragostei nebune de adolescenta , sa ramana in inima mea toata viata. Iar cand se va sfarsi , voi umbla plangand in ploaie , stropii se vor amesteca cu lacrimile , iar eu voi fi fericita dar totusi trista ca am iubit din suflet. Vreau sa fac profunzimea sufletului meu palpabila. Vreau doar sa traiesc ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu