23.02.2011

Bine & Rau

Vreau sa imi avertizez cititorii ca ceea ce scriu sunt strict parerile mele despre acest lucru. Nu vreau sa condamn sau sa sfidez credintele nimanui. World Peace!


In fiecare cultura exista un bine si un rau si fiecare popor isi are un Mesia propriu. Dar acum intrand in profunzime si pentru a face acest articol mai usor de inteles o sa iau toate lucrurile importante pe rand , o sa incerc sa le dau o definitie din incultura mea aleasa. Deci incep cu ceea ce toti oamenii isi doresc si anume BINELE sau starea de bine. 
In DEX definitia BINELUI nu este foarte complex definita dupa parerea mea, asa ca imi permit  sa sfidez DEX-ul si sa dau o definitie foarte simpla a BINELUI. Parerea mea este ca BINELE NU EXISTA DECAT IN PREZENTA RAULUI. Si vreau sa explic de ce...Cand Acea Forta Superioara a creeat Universul, toate lucrurile au fost creeate cu un scop si toate au fost facute intr-o mare armonie. Nimic din ceea ce s-a creeat nu se pierde, deoarece in natura totul se regenereaza. Atunci Cel care a facut asta a vazut ca sunt BUNE aceste lucruri , insa nimeni nu le aprecia fiindaca nimeni nu stia ce este BINELE. Atunci El a creeat un Inger superb. In acea clipa a luat nastere RAUL. Iar Ingerul cel Mandru se dezlantui cu prima ocazie care-i fuse acordata. I-a facut pe oameni mincinosi, lasi, plini de venin, mandrii etc... si a ceeat in inima lor cele mai urate sentimente. Cel de Sus a creeat acest lucru intentionat pentru ca sa-i fie apreciat binele. Pentru ca din ceea ce am spus rezulta ca BINELE si RAUL se complecteaza. Iar BINELE fara RAU nu ar exista asa cum nici PROFANUL nu poate exista fara SACRU. De accea e si acel proverb : "Dracul nu e asa negru precum pare" . Pentru ca fara Rau nu aveam niciodata cum sa percepem BINELE. In alta cultura e exact la fel cum am spus eu numai ca sunt numele diferite. Yin & Yang reprezinta exact aceeasi treaba pe care am scris-o eu mai sus.
Opuse insa complementare, yin si yang reprezinta cele doua principii  care combinandu-se la nesfarasit dau nastere manifestarii. Yin este polul feminin. Corespunde pamantului si apei , noptii , frigului si luminii inconstiente. Yang este polul masculin caruia ii corespund cerul , focul , ziua , caldura si lumina constientului. 
Aceste scrieri si teorii nu sunt prea combatute deoarece nu toata lumea le poate intelege. Eu din Iunie 2010 citesc despre aceste lucruri si inca tot nu imi sunt clarificate...  Din care am inteles eu aceste scrieri despre Facerea Lumii si despre Ingeri/Chestii/Trestii sunt impartite in trei categorii.Prima categorie este pentru oamenii obisnuiti , acei fanatici, eratici , tampiti, prosti care vorbesc fara sa stie si pretind credinta in ceea ce nu cunosc. A doua categorie sunt cei care au studiat cat de cat lucrurile si care au o idee macar despre ce e vorba, iar categoria a treia sunt acei oameni de-a dreptul perfecti, care stiu , cred si cunosc totul. Asa ca nici nu e de mirare ca nu toata lumea intelege. Eu ca o imbecila de 9 luni tot citesc si de unele lucruri chiar nu ma prind , parca-s batuta in cap :| In finee , nu am vrut sa ajung sa ma plang pe Blog de insuficientele mele ... Am vrut sa transmit un mesaj celor care nu apreciaza RAUL. Sa nu credeti ca prin asta il divinizez pe Lucifer :O NO WAY! Am vrut sa evidentiez ca si Raul isi are rolul lui, pentru ca daca nu l-am fi avut nu am fi putut aprecia cele mai frumoase sentimente pe care Dumnezeu ni le-a daruit. Sfatul meu este sa nu ignoram lucrurile urate care ne inunda viata, mai bine e sa luptam cu ele , sa le invingem si sa trecem peste ele. Iar cele bune pastrati-le adanc in inimile voastre, fiti oameni, iubiti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu