25.01.2011

Nici nu stiu de ce fac asta...

As spune : Buna dragii maei cititori!Pacat ca nu exista nici macar unul :)) In fine, nu conteaza ...Oricum intotdeauna am vorbit si mi-am expus ideile , chiar daca nu era nimeni in jur care sa ma asculte sau care sa-mi dea importanta. Asta este! Nu intotdeauna gasesti pe cineva care sa fie de acord cu ceea ce spui, sau mai bine zis este foarte greu sa gasesti pe cineva care sa te asculte (sa-ti dea draptate e mult spus, pana acolo-i cale lunga).Si astfel ,din nevoia de a fi ascultata, mi-am creeat acest dragut BLOG. Nu vreau ca cineva sa-l placa , sau nu am nevoie de aprobarea cuiva ca sa scriu o idee in el. Vreau doar ca prin acest mijloc de comunicare, sa ma cunoasca lumea mai bine pe MINE! Si eu nu sunt cea de la scoala si nici cea de acasa, pt ca in aceste locuri trebuie sa ma comport dupa anumite norme...Eu sunt ceea ce scriu pe foaie sau mai nou pe BLOG.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu