31.01.2011

Demonii din Mine

Ce este de fapt raul , maleficul...Pentru ca eu am din plin experiente cu el. Azazel,Lucifer,Belial,Asmodeus sunt niste nume foarte cunoscute din vechime. Ei sunt ingerii cazuti, si isi fac simtita prezenta zi de zi ... 
In ziua de azi ei sunt catalogati ca niste RAI,MALEFICI,DEMONICI , dar de fapt ce inseamna Raul? Simplu: RAUL ESTE OPUSUL BINELUI.FARA RAU NU POATE EXISTA BINE. FARA RAU NU POATE FI APRECIAT BINELE SI FARA PROFAN NU POATE FI APRECIAT SFANTUL. Si atunci? De ce acele sentimente,trairi sau prezente le numim rele? Adica daca stai sa le pui toate cap la cap RAUL nu este chiar asa RAU. Asa a fost creeat ,asta e structura lui, a fost creeat cu un scop , acela de a da o influenta nefasta asupra omenirii pentru a fi apreciat Creatorul Suprem. Toata chestia e sa acceptam demonii din noi si sa ne luptam cu ei, insa pana ce un om nu ii accepta nu ii poate birui.Adevarul e ca nici nu trebuie biruiti de tot fiindca ei dau sarea si piperul din viata unui om, insa trebuie echilibrat raul cu binele , si binele trebuie sa fie cu putin peste rau. Adica niciodata un om prin puterea lui pamanteana nu poate birui o entitate cum e Diavolul insa ii poate accepta existenta si poate sa se lupte cu neputintele sale in primul rand. Cred ca am expus lucrurile intr-un mod aleatoriu insa vedeti voi si eu ma lupt cu demonii mei... Si sunt multi... Singurul lucru care il face Diavolul rau este ca vrea sa ne fure Sufletul , in rest tot ceea ce face rau in viata noastra ne face mai puternici, pe cei care nu se lasa biruiti de el desigur. Poate e putin ciudat ca in zilele noastre sa crezi in Dumnezeu, Diavol, Ingeri Buni si Rai , dar iata ca eu cred in asa ceva. Decat sa fiu o leguma imbecila care nu crede in nimic si care traieste numai de dragul de a trai , fara sa-i pese de nimic , mai bine cred in asa ceva... Parerea mea este ca e bine sa crezi in ceva, pentru ca daca crezi intr-o Forta Superioara oricum o s-o numesti , ai totusi o anume omenie, rusine , frica. Un om fara ideal este un om mort din punct de vedere spiritual...
Deci daca nu va place postarea, mai bine taceti din gura si fiecare cu demonii lui :> :x 


 Azazel 
 Belial
 Lucifer
 Asmodeus







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu